Zwroty i Reklamacje
Zwroty i Reklamacje w sklepie Papillon
Towar podlega zwrotowi lub wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.
Nie ma obowiązku, ani konieczności podawania przyczyny zwrotu, ale będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami powodami zwrotu, oczywiście wyłącznie w celach informacyjnych.
Po odebraniu przesyłki zwrotnej i zaakceptowaniu zwrotu zgodnie z warunkami wypłacimy zwrot ceny towaru na podany przez klienta rachunek bankowy w przeciągu 14 dni roboczych. Poniżej dostępny jest do ściągnięcia formularz zwrotu, który należy wypełnić i załączyć do zwrotu. W miarę możliwości prosimy także o informację o zwrocie drogą e-mail na adres: sklep@papillon4you.pl
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:
Blue Papillon Sp. z o.o.
ul. Conrada 22 lok U4,
01-922 Warszawa
tel. 733 730 402
Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.
Wymiana
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich wymagań możesz go wymienić na inny. W takim wypadku wystarczy do nas napisać: sklep@papillon4you.pl
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.