Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje w sklepie Papillon

Towar podlega zwrotowi lub wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.

Nie ma obowiązku, ani konieczności podawania przyczyny zwrotu, ale będziemy wdzięczni jeśli podzielisz się z nami powodami zwrotu, oczywiście wyłącznie w celach informacyjnych.

Po odebraniu przesyłki zwrotnej i zaakceptowaniu zwrotu zgodnie z warunkami wypłacimy zwrot ceny towaru na podany przez klienta rachunek bankowy w przeciągu 14 dni roboczych. Poniżej dostępny jest do ściągnięcia formularz zwrotu, który należy wypełnić i załączyć do zwrotu. W miarę możliwości prosimy także o informację o zwrocie drogą e-mail na adres: sklep@papillon4you.pl

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:

Blue Papillon Sp. z o.o.
ul. Moniuszki 23
05-092 Łomianki

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.

Wymiana

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich wymagań możesz go wymienić na inny. W takim wypadku wystarczy do nas napisać: sklep@papillon4you.pl

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

 

Formularz Wymiany/Zwroty

A_BArtboard 1